IndieGameDevs tapeta użytkownika Ajver

Asterielle

  • Właściciel:
    Ajver
  • Blog pokazano: 301
  • Blog polubiono: 2

Co to w ogóle jest? Czyli informacje o Asterielle w pigułce.

Co to w ogóle jest? Czyli informacje o Asterielle w pigułce.

Asterielle to imię głównej bohaterki gry, o tytule "Asterielle : Slayer of Dwarves".

Opis gry:

Gra ma być prostym idle clickerem, tworzonym przez mały zespół Flying Octopus.

Wcielasz się w tytułową bohaterkę - Elfkę, która opuszcza swój dom, by walczyć z Krasnoludami niszczącymi jej rodzinny las. Poziom trudności gry wzrasta wraz z czasem, jednakże w trakcie rozgrywki rozwija się także główna bohaterka. Na świat patrzymy z boku, grafika dwuwymiarowa typu pixel art.

Dlaczego powstał ten projekt?

Główną ideą tworzenia przez nasz zespół tej gry, jest chęć rozwijania umiejętności Game Dev'owych. Chcemy także stworzyć wspólnie coś, co później może spodobać się innym, a może nawet zająć im reszte życia...

Kto tworzy tę grę?

Gra jest tworzona przez mały zespół Flying Octopus. Składają się na niego pasjonaci tworzenia gier; graficy, programiści, osoby zajmujące się Game Designem, dźwiękami, interfejsem i parę innych, przypadkowych osób, które pomagają przy tworzeniu gry. Trochę więcej o nas, jako członkach zespołu można przeczytać na stronie głównej projektu: http://elf-vs-dwarves.pl/.

Jaka jest historia tej gry?

Pierwsze działania rozpoczęliśmy 16 lutego 2019 roku. Od tego czasu projekt powoli rozwija się, przechodząc przez kolejne etapy i niedziałające wersje. W końcu 21 października udostępniliśmy prototyp gry (w najnowszą wersję można zagrać online: http://elf-vs-dwarves.pl/newest/). Nie brakowało w nim błędów i niedopracowanych mechanik, ale gra wciąż się rozwija. Bardziej szczegółową historię poszczególnych etapów można przeczytać na stronie: http://elf-vs-dwarves.pl/dev-diary.

Jaki jest dalszy plan na grę Asterielle?

Planujemy dalej rozwijać grę. Trzeba naprawiać błędy, dodać wiele animacji i tekstur, rozbudować mechanikę przeciwników i wiele więcej.

Czy potrzebujemy kogoś jeszcze do zespołu?

Tak! Cały czas jesteśmy otwarci na nowe współprace. Szukamy każdego; programistów znających Godot Engine, grafików, dźwiękowców i muzyków, game i level designerów, oraz beta testerów. Jeśli tylko chcesz nam w czymś pomóc lub po prostu pogadać / podzielić się radą, wpadnij na naszego discorda: https://discord.gg/WGN5hdU.